Nieuwsbrief Luto Maart 2024

Afbeelding met Lettertype, logo, Graphics, clipart

Automatisch gegenereerde beschrijving

Beste LUTO-leden,

Er is meer informatie over de clubkampioenschappen, de ALV en de jubileumfestiviteiten.

Clubkampioenschappen van Zondag 7 januari 2024

Op zondag 7 januari 2024 was er een gezellige dag in het Luto-clubhuis. Er werd om 11.00 uur begonnen met de clubkampioenschappen. Na de nieuwjaarswensen en de huldiging van de kampioenen werd de dag afgesloten met een Chinees buffet. De kampioenen in de verschillende categorieën zijn geworden:

Jeugdspelers Recreanten Competitiespelers
1e Abel van den Besselaar

2e Senna Halma

3e Luca Halma

1e Juk Wah

2e Bas van den Besselaar

3e Annelies Wiecherink

1e Martijn van Huykelom

2e Leon van Riel

3e Dennis van Mier

ALV dinsdag 16 april om 20.00 uur

Dinsdag 16 april om 20.00 uur wordt de jaarlijkse ALV gehouden. Zeker de moeite waard om erbij te zijn. Hoe gaat met Luto? Agendapunten kunnen worden ingediend tot 20 maart bij h.meeuwissen3@upcmail.nl Een agenda met bijbehorende stukken worden eind maart toegestuurd (via de mail).

80-jarig jubileum

Zoals al eerder aangegeven bestaat TTV Luto 1 mei 2024 80 jaar. Op zaterdag 11 mei wordt daar aandacht aan besteed met een gevarieerd programma (zie bijlage). Het programma kan nog wijzigingen ondergaan omdat we nog met een aantal mensen in gesprek zijn en een aangevraagde subsidie nog niet is toegekend.

Het bestuur nodigt u van harte uit om hieraan deel te nemen. Ken je nog oud-leden informeer ze ook. Ook zij kunnen zich op onderstaand mailadres aanmelden. Om de organisatie goed voor te kunnen bereiden verzoeken wij jullie te reageren via:

henny_konings@hotmail.com en aan te geven of jullie

1. Het middagdeel komen
  2. Het avonddeel komen
  3. Beide dagdelen komen
  4. Met of zonder echtgeno(o)t(e), partner

Graag z.s.m. een reactie, doch uiterlijk 30 maart 2024.