Jubilarissen Luto

Jubilarissen gehuldigd

Tijdens de Algemene Leden Vergadering van 16 april zijn meerdere leden vanwege hun langjarig lidmaatschap gehuldigd.

Categorie 25 jaar en langer werden gehuldigd de leden: Tom Vissers, Harry Vonk, Roel de Kort, Jeroen Jonkers, Bas van Loon en Marco van der Weegen. Zie foto.

Afbeelding met kleding, persoon, jeans, Menselijk gezicht

Automatisch gegenereerde beschrijving

Helaas waren de leden Peter Oudesluijs, Mia van Deurzen, Denis van de Sande, Peter Anuels, Mark Martens, Rens de Beer en Martijn van Huykelom niet in de gelegenheid de medaille in ontvangst te nemen.

Categorie 40 jaar en langer waren aanwezig om het speldje in ontvangst te nemen: Roos van Deurzen, Marcel Laurijsen, Maarten Heitzer, Eardly van der Geld en Pieter Gruntjes. Zie foto.

De leden Frans van Pruissen, Guus van Deurzen en Hein Jacobs waren verhinderd om de speldjes in ontvangst te nemen.

Categorie 50 jaar en langer hebben de leden Rene van der Weegen, Leon Bindels en Hein Adriaansen hun speld en een tegoedbon ontvangen. Zie foto.

Categorie 60 jaar en langer zijn Rene van Dijk, Wil de Kort en Marianne de Kort gefĂȘteerd. Zij ontvingen een speld, een cadeaubon en bloemen of een fles wijn. Zie foto.

Afbeelding met kleding, persoon, overdekt, muur

Automatisch gegenereerde beschrijving